Aus migratòries, taller de migracions i diversitat
OMBÚ ACCIÓ- acció cultural i compromís social
Guia d'activitats > Esdeveniments > Conte, Convivència > Aus migratòries, taller de migracions i diversitat
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Si voleu sol·licitar places per l'activitat ho podeu fer a:
[email protected]
Detalls
- Inici:
- 1 octubre 2025
- Fi:
- 29 maig
- Preu:
- Free
- Activitat:
- Educació en valors
- Etiquetes de l'Esdeveniment:
- Conte, Convivència
- Lloc web:
- Visitar web »
DESCRIPCIÓ
Aus Migratòries ens parla de migracions humanes. Migracions que bona part de l’alumnat viu familiarment. El que fem és posar-les en positiu. És un taller participatiu, emotiu i creatiu.
Parlem d’aus i també de nenes i nens. Toquem objectes que ens inspiren, i veiem un vídeo amb coses que posem a la maleta i no es poden tocar. Pintem uns còdols tot fent un joc simbòlic a l’entorn de la diversitat i la convivència. I és que les persones fem com les aus migratòries.
- Alumnat a qui s'adreça
- Primària Cicle inicial - Curs 1r, Primària Cicle inicial - Curs 2n
- Idioma
- Català
- Material de suport
- a convenir amb l'escola
- Material a càrrec de
- Professional que fa l'activitat
- Objectius
- • Compartir el fenomen de les migracions i les causes que el justifiquen, tot defensant el DRET A MIGRAR. • Apropar-nos a la realitat d'altres nenes i nens que han viscut aquesta situació, donant-los la possibilitat de parlar-ne si ho desitgen, tot treballant l'empatia i el respecte. • Imaginar o recordar, allò que el fet de migrar desencadena en la vida de les persones que han de patir aquesta situació. • Posar en valor la diversitat, tot descobrint que hi ha moltes maneres d'entendre-la, no únicament aquella que té a veure amb el fet de ser persones migrades, sinó amb allò que ens fa diferents a totes i tots per la senzilla raó d'existir.
- Competències bàsiques
- Conviure i habitar el món - Coneixement i interacció amb el món físic
- Competències bàsiques de primària
- Àmbit d'educació en valors - Educació en valors socials i cívics o religió
- Objectius de desenvolupament sostenible
- Educació de qualitat, Pau, justícia i institucions sòlides
- És accessible per a persones amb mobilitat reduïda?
- SI
- Preu
- Gratuïta per als centres educatius de Terrassa
- Alertes
- Limitades
- Durada
- 1 HORA
- Sessions
- 1
- Tipus d'inscripció
- Inscripcions externes
- Via d'inscripció
- [email protected]
